Fullt schema

Nu är jag helt slut i huvudet, har haft fullt upp hela dagen. Vaknade runt 9 imorse så åkte jag och mamma till skärholmen, köpte skor och lite annat smått och gott :) Sen käkade vi buffé på Pizzahut och vidare till Ikea. Vi va grymt effektiva och va åkte mot tumba runt 12.


Vår full proppade kundvagn :P

Gick in på EG´S fort för att kolla om dom hade mina ljusstakar kvar (eftersom en viss liten liam och en liten rasmus paja min ena :P), hämta casse och sen åkte jag hem.
Tilda, falle och lilla wille över :) Senare kom madde och joel och sen mindra och danne :) Blev mycket lek och mys. Sen åkte jag och casse till Direkt Möbler och hon hitta sin soffa :) Vidare ut till pappa och sen mötte jag madde snabbt.


Ser ut som mindra kastar en boll på wille.


Så trött på folk som bara lovar och lovar hela tiden..


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback