Bakis x 1000

Jag älskar att jag varit bakis i tre dagar men mitt sätt att lösa det på har varit att supa mer.. I torsdags hade NV skiva, dvs Talas klass. Helt okej ställe, bra med folk men va inte taggad någonstans. I fredgas va det mösspåtagning så vi drog oss in till stan efter för några bira. Resten av kvällen blev det chilldricka hos mig men kvällen blev avslutat rätt tidigt.
Igår va jag mer bakis än någonsin, jag trodde jag skulle dö. Då säger mamma att hon och patrik ska ha grillfest :O så det va ju bara sätta sig och börja dricka en öl :P haha, det blev nog lite för mycket för alla skulle jag tro, idag när jag städa (vilket va det värsta jag gjort) såg jag att vi hade druckigt 3 och en halv platta öl, 3flaskor vin, en whiskey flaska och runt en 70tis vodka.. haha, kanske därför mitt huvud väger 20kg idag (A)

Idag åkte jag och mamma till magnus, han hade gjort egen pizza så vi bestämde oss för att kolla matchen där.. Självklart blev det vinst till vårt lag, djurgården!
Casse kom förbi så bestämde sig jag, magnus, mackan och casse för att gå ut i solen och spela lite bandy :) Vi gick sen till lekparken och jag tror nästan att jag och casse lekte mer än mackan ;) haha..

Tänkte bjuda på lite bilder från idag så, enjoy! :)


Magnus gungar..

Söta bror :)

Söta dom är ibland :)

Så jävla porrig ;)

Nej men vi är inte mobbade..

Sist men inte minst, geeken, a.k.a Cassandra

Nej nu ska jag ta en dusch och försöka bli en människa igen :P


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback