älskar att sommaren är här

Igår blev det tb´s igen den här gången med madde, mickan, oskar, chippen, tvärn och zirre. Jag, mickan, madde och oskar började föra hos mig och drog oss ner för att möta dom andra. Det blev för mycket öl och shots så när dom stängde så skulle vi självklart efterfesta. Det blev till tidiga morgonen, sista gången jag kollade på klockan så va den 6.. Madde gjorde sjabbel fyllekäk som smaka bajs :P Idag drog vi oss ändå till skolan, jävligt starkt måste jag säga, blev donken två gånger och sen robbans, för mig blev det dock en sallad som va grym!

Efter skolan skulle jag, mickan, madde och chippen åka hem till mig, typ bajsa, duscha och sen lägga oss på baksidan, det va bara ett problem, Jag hade inga nycklar!! Mamma va i stan och casse sov.. Så vi va smarta och tänkte att vi kunde klättra upp på mitt tak och gå igenom fönstret men problemet va att vi inte fick upp fönstret, såg ut som att chippen va en inbrottstjuv :P haha... Det roligaste av allt va när madde kommer springandes på parkeringen (vi åker i bilen) och skriker: Chippen, stanna!!!! haha det visade sig att hon också va utelåst :P

Tilda, falle, lilla söta wille, casse, lilli och marre kom över när vi väl hade fått nycklarna, spelade kubb och planera våran resa till Liseberg :P

Nu har jag precis kommit hem, vi grilla hos samu och sebbe, skit mysigt och grymt god mat. Jag och sebbe gjorde grymma grillspett :P Spelade lite spel och snacka skit, dom drack men jag avstod faktiskt idag :P Mysigt värre, tackar alla som va med, det gillades starkt! :)

Nu ska jag lägga mig i sängen och kände att det började bli för långt inlägg här :P
Btw, fick ett jätte fint pärlhalsband av mamma idag, hon är så söt! Ska ha det på studenten tänkte jag :)

So will you ever love me again, only time will tell
I'm in a hurry, cause they're waiting down in hell
And no matter what I say say or do
The road lead back to you…



Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback