Vårkänsla

Kom hem för typ en timma sen. Mötet gick bra, vi ska lägga upp en schema så jag blir av med det här så fort som möjlig. Det är bara jobbigt att tänka på det hela tiden så det skulle vara skönt att bli av med det så fort som möjligt. Ska snart åka iväg och träffa pappa, vi ska typ käka och så men jag har redan ätit för jag va svin hungrig :P Imorg blir det att plugga med Linn, tvätta åt pappa, sen åka hem till pappa och städa och sen typ dö?! Och på fredag kommer Fille hit, mysigt eftersom det va ett tag sen vi umgicks :)

Nu ska jag ta mig ett varmt bad sen ska jag rulla..


En av alla vackra bilder som dokumenterades i Borlänge ;)


My mother threw me into this world as a winner..


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback