Pppyamas, pppyamas party

Igår hade jag, casse och mackan pyamas party! Jätte mysigt hade vi, käka sallad, chips, dipp och kolla på tv :) Runt 7 tiden lämna jag mina kära syskon och begav mig till madde.. Tog mig en grogg men madde och zirre, la mig i massage stolen och blev dirigent, haha skit kul.. Sen kom anna och hillo, vi körde lite jag har aldrig, men blev mest sexprat.. Sen rullade vi oss in till stan, humöret va på topp, djurgårdens vinst igår gjorde en ännu mer glad och väl inne så träffa vi massa folk från klassen/skolan.. Betalade inträde med en 500ing, kostade 100, fick tillbaka 500 i hundralappar, vilket innebar att jag slapp betala (fast tror inte han fatta det) Hade as kul, dansade så mycket att jag fick träningsvärk i benen, jag och madde blev ett lesbiskt par som skulle adoptera, sa till viktor att han skulle tänka på sin flickvän när det tydligen va henne han kysste, oskar spåra på dansgolvet, blev nersprutad av rosévin av jojje, martin, mackan, jag och hillo smet in på killarnas, jag och hillo gömde oss för mackan och co, madde blev bajs full, ragga upp djns nr osv osv.. Skit kul hade jag, när vi gick till donken efter så satt madde, johan och oskar och väntade på mig (:D), sen tog vi oss en taxi hem, 500kr, vi va 5st och alla blev framkörda till dörren.. han va något irriterad på slutet där, kan ha vart för jag gjorde bort mig? :P haha, dessutom skulle jag behöva alkolås på vissa nr i telefonboken för fan va man skriver fylle sms :P inte bra nicole, inte bra..

Fick frukost på sängen av mamma idag, mackor, kaffe, juice och yoghurt mums :D Nu ligger jag i sängen och väntar på att mickan ska komma hit, hon har en pressent till mig och undrar vad det är :)


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback