planering

Efter skolan tog jag mig en fika med madde, myspys att ta igen det vi missade :) Gick in och köpte en ny ram på In&Finn, sen drog jag hem och städa, hängde tvätt och sen åkte jag hem till casse och käka våfflor! :D Danne försökte äta mer än mig men det blev lika!! Mohahaha.. Tycker det va jätte roligt att julia började gråta så fort danne kom i närheten, hon blev rädd pga hans fulhet..

Jag och mamma har suttit och räknat lite fort hur många jag ska bjuda hit när jag tar studenten och nu är vi uppe i 76st och ändå så känns det som att hur många som helst som saknas :O Det tråkiga är att alla vi brudar tar studenten på samma dag så det blir inte mycket av mina vänner som är här inte :P

Imorg blir det pyamasparty med casse, marcus och nora och efter det blir det utgång! :) Nu ska jag gå och göra mina övningar och sen ta en dusch..


Vi tänkte fota våra syskontatueringar tillsammans bara sådär ;)


Kommentarer
danne

nicole din apa, hon blev inte alls rädd av min fulhet! hon vet bara inte hur man ska uttrycka sina känslor när man blir kär! haha



2010-03-27 @ 15:40:35
Nicole

Hahah, du tror dig du danne ;)



Blogg: http://collboll.blogg.se/
2010-03-29 @ 20:18:40




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback