Lördag, söndag, tisdag..

I lördags blev det upp tidigt, krig med zirre, blev hämtad av mamma, åkte till Haninge, åkte hem, laga mat, upp till casse och föra.. In till Magenta (tror jag det hette), dansa, drack, drack, drack, drack, dansa, drack och så drack jag lite mer.. Sluta med en promenad till donken och sen hem.. Sjabbel som vanligt, men skönt att det löste sig dagen efter.. Söndag= jätte bakis, mådde bajs, bene mm gott, huddinge, haninge, till danne, hem..

Idag hämta pappa mig från skolan, åkte och käka och sen åkte vi och hämta mickan :) Fick en inpuls idé idag att vi ska med pappa och dom på kryssning den andra, utgång och pyamasparty på fredag (Y)

Nicole: Mickan, vad gör du den andra?
Mickan: Jag vet inte, vad gör jag den andra?
Nicole: Vi ska på kryssning!
Mickan: Okej!
Nicole: Vi ska ut på fredag också
Mickan: Okej

Haha, henne behöver man aldrig fråga två gånger ;) Snart ska vi glida till zirre och kolla dh, massa godis är inköpt och trevligt sällskap står på listan!

 


"Din pappa är farligare än vad du tror"

Kommentarer
Cassandra

Haha gangsterpappa va ;P



Blogg: http://cassandralt.blogg.se/
2010-03-24 @ 11:27:21




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback