Klassens leende glappkäft..

Blev krönad till klassens leende glappkäft, haha fattar ingenting?! ;) Kvällen igår va riktigt lyckad! Började med en för grogg hemma, rullade oss in till stan.. Viktor åkte ut efter förrätten för han spydde typ 5ggr eller nått men han kom lyckligvis in igen vid eftersläppet :P Tror jag aldrig har dansat så mycket som jag gjorde och fötterna har nog aldrig gjort så ont som i dag! Efter stängning hoppa jag, mickan, matte, linn, philip och gulsah in i en taxi, förbi hammarby för att hämta mickans kort, västberga, statiol, hem till mig hämta sprit och sen till philip..

Nicole: 3 cheese... 7 vatten (som ingen drack)...
Han i drivern: Något mer?
Nicole: Ja, du jag ska ta med mig maten också
Han i drivern: Öh, man brukar göra det
Nicole: Ere så det visste jag inte!

Haha, jag tyckte det va as kul men han hade ingen humor.. När vi väl skulle hoppa ur taxin (notan va på 1655kr) så börja gubben bråka med mig och mickan och tror att han vid ett tillfälle va nära på att slå mig men efter mycket om och med kom vi äntligen hem till philip. Vi satt och kröka och helt plötsligt får vi för oss att vi ska se på Lejonkungen, som kan vara en av dom bästa filmerna ever! Sen blev det allsång på högsta volymen till Känn en doft av kärleken om och om igen.. Så jävla bra! Jag och oskar satt ett tag helt själva, lyssna på Ted Gärdestad och drack, vissa decka ju hårt *host matte host*.. Haha, asså har nog aldrig skrattat så mycket som jag gjorde igår och runt 8 sprang jag hem och bytte om för att sen rulla till skolan..
På filosofin va vi 11st, alla skit bakis, halvsovandes på bänkarna men höjpunkten va när oskar kommer innanför dörren med en papperskorg i handen..

Lärarn:
Oskar om du mår så dålig så vill jag inte ha dig här inne
Oskar: Nej jag mår inte dåligt, det är bara om det skulle komma!

Haha, asså shit ni fattar inte hur mycket jag garvat idag, kan bero på att jag typ fortfarande va full när jag kom till skolan? Kom hem runt halv 1 och då ropade sängen mitt namn. Vakna runt 5 och nu ska jag snart ta en dusch, plugga och sen sova..

Tack till alla som va med och gjorde kvällen så jävla roligt igår!


Låten blid så jävla mycket bättre om man lyssnar på högsta volymen och har en egen liten kör


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback