High on life

Mamma väckte mig runt halv 2.. Helt slut efter natten, men gick upp, käka, drack kaffe och sen skulle vi dra oss ut till Blåbärsudden. Skit mysigt där ute, helt avskillt och lugnt. Men jag sa efter att ha varit där i 5min att jag trodde det skulle bli regn men optimisten mamma ba nej nej det klarnar upp.. Yes right, det börja regna så vi åkte och tog en fika i Rosenhill.



Sen kom chippen, ante och frugan och hämtade mig och som vanligt hade vi beslutsångest över vad vi skulle hitta på. Så vi åkte till gulan, köpa massa gott och hyrde två filmer. Vi såg The grudge 3, som sög och The collector. Den va bra, rätt sjuk bara, men kan verkligen rekomendera den!

Imorg ska jag upp vid 10 och åka iväg med casse och pappa, får se vilka ävetyr vi blir med om imorg. Så nu blir det nog sängen :) Blir galen bara att min tv inte fungerar, jävla telia :@




I'm a rebel, a writer, a poet and a fighter

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback