Fortsättning..

Medan jag väntade på att barnet skulle vakna så valde jag och mackan att fixa mammas rum (hon har målat om), vi bytte ut lite små saker som ljusstakar och blomkrukor så allt matcha i rummet :) Riktigt fint är det nu (det va inte fult innan, men en förbättring), sen ville mackan självklart fixa sitt rum som verkligen behövdes! Han hade 511 påsar i sitt rum fulla med grejer och inget kan man slänga för det är "mina viktiga saker" som han själv säger :P haha, helt svettig va jag efter, bra träningspass ;)
Sen ringde casse så jag fick köpa lunch på vivo, fick helt enkelt bli en banan och yoggi men det va gott det :) 

Mamma släppte oss i salem och så bar det av till Torekällberget! Vi tittade på djuren och hoppa i hö! Det va kul men lite synd att det va dåligt väder, vi ska åka tillbaka dit någon dag då det är fint så man kan ha piknik där :)

     

Efter åkte jag och mackan hem för att käka middag och sen kom madde över på en fika och chicago :) Madde berätta att chippen hade varit och köpt en ny bil, någon merca typ så när han ringde så bad vi honom köra in eftersom vi är lata/feta så vi inte orkar gå.. Vad tror ni står utanför mitt hus? :O EN MERCA SL55 AMG CAB!!!!!! När jag såg den bilen så ville jag inte ha min bil längre :P hahaha, men vi sket i kaffet och hoppa in i bilen.. Tillslut erkännde han att bilen inte var hans, men vi passade på att glida ändå :P Så vi åkte till antes jobb för att lura honom när han slutade, det va som att se ett barn gå in i en godisbutik ;) Madde och ante var dumma på vägen hem och peka fuck you till mig och chippen hela tiden, fatta inte varför :( (A)

Efter vi hade varit i salem och visat casse bilen så ringde telefonen och det va dags att lämna tillbaka bilen :( Vi tänkte fly landet men va realistiska och insåg att pengarna inte skulle räcka till det.. Så det va bara att åka tillbaka till tumba och lämna den, skit tråkigt att åka bil numera kan jag lova.. Men men nu har jag och chippen planerat nya grejer, vi ska åka och kolla på bilar imorg när alla har slutat och sen ska vi hyra en sportbil för en dag (kostar "bara" 9 995kr/person för en dag) :P

Känns som att det här blev ett onödigt långt inlägg, men jag jobbar så jag försöker dra ut på tiden genom att skriva massa skit här :P Han är inte snäll mot mig idag och eftersom jag vakna tidigt så är jag bajs trött nu.. Känns frestande att bara gå och lägga mig i min säng, den ser så skön ut!

Enda felet på bilen va ju "lilla" motorn ;)


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback