Tomorrow is the D day

Igår satt jag barnvakt till två tvillingar :) Skit söta det enda problemet var ju att båda blev hysteriska när dom skulle sova och ville till mamma, tänk två ungar på 5år som står och gråter och håller på att somna ståendes, men dom hetsar varandra så igen slutar :P haha, till slut somna dom och då blev det lugn och ro för mig :) Satt och läste körkortsboken och kollade på en film. Casse var snäll nog och hämtade mig när dom kom hem.

Idag är det fullt schema, ska snart till skärholmen och handla pressent till min mentor, sen fixa flaket och sen naglarna.. Men men vad gör man inte för att få en fin och minnesvärd student?

Måste kila, puss hej




Förstår inte varför du vill göra mig så illa..

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback