Såhär in på timman..

Det går bra än så länge. Han har bara tagit av masken en gång så håller tummarna på att natten blir lugn. Han sa till mig innan att han skulle vara jätte duktig och ha masken hela natten, så söt min plutt :)

Just nu sitter jag med en ansiktsmask på, kollade igenom alla paket jag fick på studenten så hittade jag två stycken jag hade fått av mickan och chippen i en "korg" med massa saker. Så jag välde en som va choklad, så nu stinker jag choklad :P Får se om jag får ett bra resultat ;)




Såhär snygg är jag just nu och varför jag ser så arg ut är pga att masken har stelnat :P

Insåg nyss att jag saknar min vän så jävla mycket. Surt som fan att vara ifrån henne, skulle varit hur mysigt som helst om hon satt här bredvid mig just nu.. Jag kan säga vad som helst till henne och hon kommer med en lösning och sen lägger vi det bakom oss. Du är för jävla bra M <3

Nej, nu blir det en kopp te och körkortsboken :) Later!


Kommentarer
Tilda

hahah baaaajsmannen! :D undra vem det är som är bajshåla nu då - nänä! <3



Blogg: http://sofiamatildaoinas.blogg.se/
2010-06-18 @ 14:34:41




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback