Det går bra nu, kompis det går bra nu

Igår firade vi Philip och Melissa som tog studenten! Grattis till er :) Åkte till tumba och mötte upp anna, madde, ante och chippen och vidare till tb´s. Helt okej men inte så där jätte mycket folk men efterfesten va kul! Vi tvinga chippen att ha efterfest när han skulle åka 5 imorse för att jobba, så ja, vi slängde ut alla vid halv 5 :P haha.. Imorse vakna jag öm i hela kroppen, äcklig som sören kände jag mig.. Men vi va hurtiga, jag, madde, ante och andreas tog en promenad från segersjö till ante för att hämta bilen. Sen blev det ju självklart en tripp förbi bene och sen hem och sova igen.

Nu sitter jag här, 10timmar kvar, kaffet finns, körkortsboken finns, datorn finns, och nu tänkte jag bara ta det lungt och vara med mig själv, är det väldigt gay? haha.. Nej men vi kan ju ändå tacka gudarna för att jag jobbar idag så man inte får för sig att man ska supa idag igen :P

Jag måste bara säga det att jag trivs så bra med mig själv just nu. Jag älskar mitt liv som det är, jag älskar att jag har hur mycket saker som helst inplanerat, jag älskar att jag har två jobb som håller mig sysselsatt och jag älskar alla runt omkring mig. Jag älskar att vara singel, jag kan göra exakt vad jag vill, när jag vill, med vem jag vill. Vem skulle tacka nej till det? Inte jag iaf!
Jag älskar helt enkelt livet för det är så grymt bra just nu :)


efter att ha tittat igenom mina bilder så kan jag säga att jag va inte den enda som va full ;)


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback