Copycat

Har kommit på ett lättare och smartare sätt att blogga när jag har varit med casse.. Jag kopierar bara vad hon skrivit och ändrar lite ord, såhär är min stulna historia om igår :P

Nu är jag hemma igen hos danne och casse. Var förbi Dannes föräldrar en sväng och sen hämtade mamma, Magnus och Marcus upp mig. Åkte till Ängen och lekte lite i lekparken. Sen träffade jag casse Samu och så hämtade vi dom upp Nicole mig.
Åkte till Robban och sen när det hade börjat regna bestämde vi oss för att grilla ;P
Handlade på maxi och sen åkte vi hem till Oskar och Annika. De va ju skönt att det klarnade upp :P
Nu är jag skitmätt och ska snart kolla film med Danne och Nicole casse!

Nu orginal från mig:

Vaknade halv 9 imorse av att Mindra stod och titta på mig och skrek titta! haha för jävla söt den där ungen :) Åkte till tandläkaren och nu sitter jag hemma med mackan. Väntar på att Mindra ska vakna så ska vi nog åka till Torekällberget och titta på djuren eller nått :) Och inatt blir det att jobba igen.

Idag fyller min fula och smått efterblivna bror Tim 16 år! Grattis bror!!


Tim, Mackan, Jag, Casse och Magnus :)



Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback