02:52

Hur kommer det sig att jag alltid fastnar vid datorn även fast jag är trött? Och varför börjar jag alltid fundera när jag sitter här? Nu har jag kedjerökt i typ 1timma medan jag funderat på allt.. Och ja, ni gissar rätt det kommer ett "hej jag heter nicole och jag skriver alltid ner mina flummiga tankar" inlägg.
Men grejen är ju den att jag alltid känner mig lite bättre efter mina inlägg, när jag fått ur mig allt. Jag bara funderar på hur människor egentligen fungerar. Jag menar, folk som snackar skit, folk som kliver över lik för att nå framgång, börjar hata andra för ingen anledning alls osv osv..
Jag har bara lust att packa mina väskor och dra härifrån på obestämd tid. Va skönt att lägga sig på en vit sandstrand någonstans där ingen känner dig, du gör exakt vad du vill, när du vill. Jag har det bra, jag ahr ett jobb, bra folk runt omkring mig men ändå känns det som att något hela tiden saknas.
jag har inte kommit på vad det är än dock, men det kommer väl. Det kanske bara är så att jag är en sån person som aldrig blir nöjd?! Jag vet att det finns saker som jag vill ha, men det är inte riktigt läge, det är inte rätt, det är fel, eller är det? Ja, det är det. Fan. Jag vet inte ens varför jag funderar på allt. Saker som jag vet är omöjliga, eller ja dåliga?! Eller kan man säga så? Fattar ni vad jag snackar om? Tror inte ens att jag själv gör det om jag ska vara ärlig. Jag ska väl sova. Försöka. Tänka lite mer.


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback