Pluggar

Lill-lördag va riktigt roligt, fick dock ingen jävla äggröra av mamma när jag kom hem, fy skäms!
Igår blev det en god middag hos ylva och casse :) Jag och jonni satt mest och klaga över hur lång tid det tog med maten, men det va ju fan ugnens fel! :P haha.. Sen satt dom och drack lite vin medan jag drack ett halvt sen räckte det :P Blev buzz, chicago, en jävla massa skratt och vid 12snåret va det dags för mig att knoppa.

Nu sitter jag och funderar på vad som händer ikväll, kanske ta det lungt eller fest i huddinge eller plan B, tumba fest. Skulle va rätt kul att festa med tumba folk för en gångsskull, men får se vad jag och min högra hand madde bestämmer oss för :)


Jag och madde 05



Det är bättre att vara förberedd på en möjlighet och inte få den, än att få en möjlighet och inte vara förbredd


Kommentarer
Y

Det var ugnens fel! jävla skitugn!! haha



Blogg: http://idomything.blogg.se/
2010-01-24 @ 18:22:58




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback