Måndag morgon kan vi glömma om det som händer oss här och nu..

Imorse fick jag världens godaste frukost, casse hade under natten bakat bullar och frallor, super gott med en ostfralla med kaffe :) Efter skolan drog jag mig hem till linn för att plugga lite matte. Fastande vid ett tal i typ 2timmar, jag vägra att ge upp bara för jag visste att det va en simpel lösning på hela talet men jag fattade verkligen inte :P Linn försökte få mig att sluta flera gånger haha. När jag väl va på väg för att möta gulsah kom jag på det, det kom till mig som en uppenbarelse! Såhär såg talet ut: f´(8)= x^4/3 inte alls svårt när man väl fatta hur man skulel göra :P haha väldigt intressant eller hur?! ;) Sen fick jag och gulsah våran efterlängtade sushi, mötte upp madde och tog oss en promenad hem :) När vi kom till lövholmens busshållsplats va brandkåren där, en carport hade brunnit upp och 3 bilar hade exploderat :O Läsigt att det är så nära hem..

Nu sitter jag och kollar på CSI, käkar en bulle och dricker kaffe, super gott såhär på en måndag :)





Where were you, When everything was falling apart? And all I needed was a call, It never came..


Kommentarer
Cassandra

Jag trivders bäst med dig ;P <3



Blogg: http://cassandralt.blogg.se/
2010-01-19 @ 08:59:07
Cassandra

Du får väl träffa henne nån dag då.. Danne har henne idag!



Blogg: http://cassandralt.blogg.se/
2010-01-19 @ 09:01:40




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback