Köttbullen och svinet, ingen jävla blandfärs tack!

Provet gick åt helvete, verka som det gjorde det för alla. Jag satt under några gånger och skratta åt mig själv för jag inte fatta vad jag höll på med :P men men.. Käka middag med casse och ylva på Kolgrillen, mums. :) Idag fyller Samu och Sebbe hela 22 (oldies), grattis grattis.

Ska gå och lägga mig tidigt idag eftersom det blev typ en timmas sömn inatt.

 

Jag och madde gjorde ett test i skolan, vilken flörttyp är du, våra reslutat blev:

Casanovan: Du bryr dig inte så mycket om du hittar de rätta utan finner mer nöje att träffa nya vänner. Ett förhållande är inget du prioriterar, kanske för du själv är rädd för att bli dumpad. Problemet är att du sårar andra istället.

 

Fattar inte hur det där kunde passa in på mig, det där är inte alls jag (A)

 


Har inget att säga dig..


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback