bara för casse tjatar..

Då var måndagen avklarad, känns rätt segt att gå i skolan.. Men nu är det fan inte långt kvar!
På torsdag drar vi på studentkryssning vilket kommer bli grymt kul!!! :D

I fredags va vi hos Petter och drack, drog oss vidare till  tumba för att möta upp lite folk och sen till salem. Jag och madde kriga oss hem 7 på morgonen i över 20- vilket inte va lika najs. Men men, lite jobbigt kväll, blev chockerad över folk.. Lördagen blev det två öl hos Chippen, lite spel sen vidare i bilen med Tilda, Falle, Madde och Sebbe. Hahaha, vi åkte runt och luffa och kom hem runt 4 tiden så helgen har inte bestått av speciellt mycket sömn. Det är hårt att ligga på topp helt enkelt ;)

Tog en fika med Linn efter skolan, vi hade mycket att ta igen efter lovet, mys mys :) Nu ska jag möta min lilla rymling till bror som rymde från sin pappa till Lida igår.. Smart unge, åkte buss och tåg helt själv, ska man skratta eller vad ska man göra?! :P


Jag och Linn i typ 7:an ;)


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback