ansiktsmask

Idag gick det så bra som det skulle kunna gå. Jag och casse satt och pratade om hur giriga männsikor är, det är helt sjukt. Om jag hade så mycket pengar att jag verkligen aldrig mer skulle behöva lyfta mig från soffan hade jag fan gjort något vättigt med dom, donerat pengar till någon som behöver dom mer än mig och inte konstant försöka hitta nya sätt att sticka kniven i ryggen på mina vänner för att få en ekonomisk vinnig..
Men men kanske bara jag som är så.

Imorg bär det äntligen av, the B-day is here! Kryssningen kommer bli grym, och fan va jag sak supa ner några från min klass :P haha, har dock panik över kläder och skor men det får lösa sig imorg.

Nu ska jag unna mig en ansiktsmask och fräsha upp mig lite :) Länge sen man gjorde sånt.. Sitter i mjukiskläder och tittar halvt på tv, diggar det nya "vardagsrummet" vi gjort här uppe, skit skönt att sitta med datorn i soffan :)


Här är min syster, hennes framtida yrke är advokat eller politiker ;)


Kommentarer
Cassandra

Haha jag gör nån konstig min, men jag ser fan smart ut! ;P



Blogg: http://cassandralt.blogg.se/
2010-01-14 @ 11:32:04




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback