The book of love

Helgen blev lyckad, madde spydde och decka 10 i fredags, bra kämpat! (Y) Lördag blev det utgång.. Jag och madde va så snälla så vi handla frukost (kallt som fan ute, höll på att dö), städade och laga mat (jag stod och drack vin brevid madde). Grym helg må jag säga, får se när man pallar åka nästa gång men tanke på hur hemsk hemvägen va. Först stod vi på perrongen i 20min för det va fel på tåget, sen fick vi stanna på vägen för tåget framför bestämde sig för att köra på en självmordsbenägen älg och sen en gång till för tåget framför hade något till problem. Kom till stockholm 7 och som tur va så va sebbe och johan "så" snälla och hämtade oss men blev ledsen för dom mobba mig hela tiden :( Åkte förbi och kolla dannes lägenhet fort.

Jag och madde sitter och pressar chicago, lyssnar på enbart lugna låtar och är allmänt äckliga. Haha, vi fick ju aldrig vårat cphumör (övertrött och äcklig) i helgen så måste passa på nu :P


I love it when you read to me
And you
You can read me anything
The book of love has music in it
In fact that's where music comes from
Some of it is just transcendental
Some of it is just really dumb


Kommentarer
shirre

Hej!



SÅg att du har ett stort intresse av trender från röda mattan.

Kika in på min blogg där jag säljer kläder inspirerade från röda mattan. Bla. Kavaj i Olsen-tvillingarnas stil, partyklänningar med öppna ryggar från nelly.com, reaggebyxor osv.

KOntakta mig vid intresse



shirretranings.blogg.se



2010-02-01 @ 16:53:15




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback