skönaste idag..

Kom hem för ett tag sen, åkte ut till pappa med casse. Lekte lite med grisen och spela lite Wii... Fan Roddy har blivit jätte stor, känns som det va år sen jag träffa han sist :O
Väntar bara på bättre väder så man kan börja träna han i grustag så han biffar på sig reällt ;)

Jag, pappa och casse satt och snacka om betalningsanmärkningar och vad som kan hända om man inte betalar av dom. Då säger pappa helt plötsligt:
Ja, det enda som kan hända om jag har en betalningsanmärkning är att om jag blir gravid så får jag inte föda..

hahahaha, jag och casse dog av garv!!! Han är fan rolig ibland han! :P

Nej nu ska jag sova lite för klockan 6 blire hockey! Vet dock inte vem man hejar på :P Får se om man ens kommer till skolan eftersom SL råder alla att stanna hemma, NÄR SKA DOM LÄRA SIG??

 


Lite biffig är han redan min lilla bebis ;)


Kommentarer
Cassandra

Pappa är fan den roligaste personen jag känner ;P haha



Blogg: http://cassandralt.blogg.se/
2010-02-22 @ 11:47:16




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback