Julafton, juldagen

Julafton spenderade vi hos mamma. Det va jag, mamma, casse, mange, gabbe, mackan och magnus. Pappa kom över lite snabbt på en fika och lite mat innan han åkte och hämtade ungarna. Senare på kvällen kom även moda och vi gjorde oss klara för tb´s. Grymt kul, mycket skratt och lite tjaffs (som vanligt) men en riktigt lyckad kväll var det. Vi kom hem till mamma runt 5-6 tiden och då satt jag, vuk, gabbe och mamma uppe och snacka skit, dom drack och jag drack juice. Gick och la mig runt 9 tiden och mådde som man förtjäna dagen efter och va seg som fan.

På juldagen kom farmor, pappa, ungarna, magnus och mackan och några av mammas vänner över och det blev ännu mer firande. Casse tvinga med mig till tb´s men ingen av oss va speciellt taggade, tog ett tag för oss för att dricka en drink men det ändrades runt 2 tiden. Då va vi på värsta party humöret och det slutade med efterfest hos en vän till casse. Ännu mer alkohol blev det och gjorde min egna gorgg (massa vodka och en cube), full som en kastrull så drog jag vidare på nästa efterfest. Mycket skratt blev det, hade magknipp, vi va 5 idioter som satt och bara va allmänt dumma i huvudet!

Runt halv 12 på söndagen så ringde casse mig, jag festade fortfarande och hon skulle hem. Satt mig i taxin och fick ett samtal att vi skulle till Solvalla så jag tänkte Why not? Det gjorde inte casse, så jag åkte hem med henne. Decka direkt när jag la mig på soffan och vaknade runt 5. Jag rörde mig inte från soffan mer än 3 gånger på söndagen, så bra mådde jag :P

Idag ska vi på kryssning, inte jätte taggad (än) eftersom jag jobbade natt igår. Men det ska nog lösa sig.. Nej nu är det dags att spackla på sig lite och sen dra.

So long,



Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback