Filmer gör en knäpp

Glömde skriva om min sjuka dröm jag hade i natt! Jag drömde att jag var med barn med tvillingar samtidigt som Casse va det (det såg inte ut som Casse i drömmen dock). Casse var tillsammans med en vampyr och ville ha sitt sovrum på vinden så hennes vampyr pojkvän kunde sova där, min man var ute i krig och helt plötsligt så var jag en av skådespelarna i Nord & Syd. Jag var med i en film (när jag var skådisen) som var en efterföljare på Nord & Syd, men det var ändå mitt liv, fattar ni? Sen iaf så kom det en skit stor och läskig kille med en farlig hund som skulle döda mig (trodde jag) så alla killar i huset omringade alla ingångar ifall han inte var ensam och höggravida Casse skickades till dörren. Livrädd som jag var satt jag kvar i vardagsrummet med min svärmor. Casse kom tillbaka fort på glatt humör och sa att det var någon slags försäljare (hon använde ett konstigt ord för det som jag inte förstod). Efter det vakna jag i panik och kollade på min mage, det fanns inga spår av mins tvillingar så jag kunde lugnt somna om :) det här va typ bara lite av allt det sjuka som hände. Jag får sluta kolla på film eftersom allt som hände har typ hänt likadant i en film jag sett nydligen :P

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback