Bajsungen cassandra

Så blev man kallad en Bajsunge av Casse för jag inte har uppdaterat min blogg så bra. Men grejen är ju det att mina dagar ser likadanna ut så ska jag skrivs varje dag "hej idag har jag tvättat"? Hur kul är det att läsa? Så nej Bajsunge kan cassandra vara själv ;) jag har dock kollat på film varje kväll också, jag skulle bara kunna ta samma inlägg varje dag och byta ut filmtiteln, smart. Nu ligger jag iaf i casses säng, väntar på att tvätten ska bli klar och läser en bok. Har börjat på en som heter Hypnotisören av Lars Kepler (det är dock bara en pseudonym), men den är bra, det handlar om en familj som blir brutalt mördade i Tumba. Sjukt kul att det är i tumba, man vet ju exakt hur allt ser ut på riktigt när dom gör alla miljö beskrivningar.. Har också börjat med något som heter Detox, det är en rening som man dricker i 20dagar för att rensa kroppen på slaggprodukter som samlas i kroppen. Har bara kört några dagar och det ändå jag känner än så länge är att jag är kissnödig hela tiden :P Nu återgår jag till min bok och mitt Detox, ha det bra gott folk!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback