Ny frisserad

Va hos frissan 11 imorse, satt mig direkt i stolen och börja planera färg. Var inte klar förän halv 3 :O Jag slinga två olika färger (en ljus och en mörkare) och casse färgade sitt hår jätte mörkt. Sen klippte jag bara upp det lite :) Fint fint blev det och jag är jätte nöjd!

Pappa hämtade oss så drog vi till Soft för att käka deras grymma Entrecôte! Åkte ut till pappa fort och sen åkte vi hemåt. Pappa slänger ur sig i bilen att han ska köpa ny telefon, och han påstår då att han skulle klara av en Iphone. Jag slängde fram min telefon för att han skulle få testa på att skriva ett sms, jag och casse skratta tills vi grät! Haha, han insåg nog att det inte var något för honom ;)

Casse och pappa stannade på en fika innan dom åkte. Mackan sover, får hoppas att han är så här lugn hela natten.

Min mamma är för bra hon, hon har lagat en Tortilla till mig :D hon är så söt ibland ;) Nej nu ska jag äta lite även fast jag är proppmätt :P

 


Ser ju ut som ett hej kom och hjälp mig i ansiktet men ni ska titta på håret ;)

You're a good soldier
Choosing your battles
Pick yourself up
And dust yourself off
And back in the saddle


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback