Mamma såg en utomjording

Igår var det en skit stor spindel i köket. Mamma smyger fram med en burk för att lägga över spindeln..

Mamma: Det här är ingen vanlig spindel, den lyssnar säkert på vad vi säger och översätter i huvudet. Det är en utomjording..

5 min senare, 2 steg närmare..

Men nicole ser du inte hur stilla den är, den har ju en plan.. Det kommer börja springa nu. Då skriker jag, men du får inte skrika för då väcker du marcus..

Jag: Men mamma lägg över den nu, sätt dig på bordet och luta dig ner.

Hahha, tillslut fick hon burken över och där låg spindeln tills idag när någon vågade ta ut den :P jag lovar att det här va mycket roligare om man va med, med tanke på att jag och mamma satt och skratta och grät av panik på samma gång.

Kommentarer
Cassandra

HAHAHA!



Blogg: http://cassandralt.blogg.se/
2010-08-18 @ 17:35:18




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback