Film race

Ska snart gå till sofie och ha spelkväll :) Natten gick bra, såg 4 filmer för att underhålla mig själv. Såg Den mänskilga tusenfotingen, The hooligans 2, Marley and me och Crank high voltage :) Grät som en gris till Marley and me men jag är ju rätt känslig när det gäller filmer :P Vaknade i morse av att Mindra stod bredvid mig och skrek och höll på med mina telefoner :P Sen åkte vi till pappa och städa och så åkte vi förbi Robbans för middag. Gjorde min egna med scampi, vitlök, färska tomater, fetaost och ruccola, grym va den!!!

Nej ska väl göra i ordning mig och sen gå :) Imorg kommer Mickan och ska vara med mig hela kvällen och ända fram till dagen efter :D Me like!




Innan tänkte vi att det kanske inte var så farligt med snaps..


Vi hade fel :P





Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback