en heldag med casse

Precis ätit mat och är helt slut efter en heldag med shopping. Eller dagen började vid halv 7, åkte till södertälje och efter kom pappa och hämta mig och vi drog till casse och fika. Efter det åkte vi för att kolla tv i årsta och sen vidare till skärholmen.

Hittade massa fint lite saker va väl mest nödvändiga, lite trosor, en jacka/kavaj, en t-shirt, linne, leggins, bh, strumpor, en tröja till pappa, ett par örhängen till mamma, ja tror det va det. :P

Efter det åkte vi fort till tullinge för att äntligen avsluta allt, så skönt att bli av med det. Sen åkte vi till tumba för att hämta ut chippens mobil och nu sitter jag i soffan. Väntar på att chippen ska komma hit och ikväll blir det en film och sova tidigt.


Min fina t-shirt fast jag köpte grå..


Och min fina jacka/kavaj



Jag minns varenda scen ifrån vår film..


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback