with arms wide open

Dags för en uppdatering efter helgens galenskaper.. Fredagen började med en middag hos linn och hillo, självklart började vi brudar flippa men kul va det!:D Vidare till salem för mer ståhej, det blev en sjuk kväll med mycket känslor i luften. Igår börja vi smått hos zirre och drog oss sen ner till matte för att parta ännu mer.. Dock blev jag lite för full, det blev för mycket av det goda och jag hade mina anledningar till att inte stanna kvar längre..

Jag älskar mina vänner och min familj, jag är så glad att jag har er. Jag kanske inte är världens bästa på att visa känslor, men när jag är dum mot er så är det ju bara av kärlek :) Jag uppskattar allt ni gjort för mig, alla gånger ni pratat med mig eller bara visat att ni finns! Nu känner jag mig gay och kärleksfull och det är ju inte riktigt min grej, men jag har, speciellt efter den här helgen, förstått hur mycket jag behöver er i mitt liv för det är ni som får mig att orka stå på benen och orka ta tag i grejer hela tiden. Så tack mina kära, jag lovar att jag alltid finns där för er, jag kommer göra allt för er för jag vet att det är exakt vad ni gör för mig :) Nu får det va slut på dom här bögfasonerna ;)


Kommentarer
Cassandra

Men jag behövde inte säga nånting, han kände igen mig och släppte in oss direkt :P haha



Blogg: http://cassandralt.blogg.se/
2010-04-19 @ 14:08:50




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback