tal

Sitter i bibblan för jag har ju håltimma som är så jävla kul.. Försöker skriva mitt tal som jag ska hålla på tisdag, men jag har suttit och försökt skriva i typ en kvart nu och jag har inte kommit längre än rubriken.. Så man kan ju inte direkt säga att det går bra :P Någon jävla bitch försöker buda över mig på min klänning men det kan hon ju bara fet glömma, jag SKA ha den :P Punkt slut..

Igår blev det 3,5or i "solen" (som försvann när jag kom typ) med anna och madde, mysigt mysigt :) Och ikväll blir det tjejmiddag hos linn och hillo, får se vad man hittar på sen senare på dygnet..

Hade inte mycket på hjärtat jag så, ja, hej..


Kommentarer
Cassandra

Haha överraskande att orden kommer från mig va?! ;P

Haha poet vettefan :P



Blogg: http://cassandralt.blogg.se/
2010-04-16 @ 10:52:39




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback