Härligt väder!

Blev en vit helg för mig för en gångsskull. Kände mig jätte konstig igår i hela kroppen, hade huvudvärk, mådde illa och va jätte yr :S
Mamma kom och väckte mig runt halv 11 men låg kvar till 11 och snooza :) Hade världens äckligaste dröm inatt :O guuud, fick lite panik!!
Efter frukosten tog jag och mamma oss en tur till nynäshamn, jag va en grym rally förare ;) Mamma trodde bara vi skulle dö en gång eftersom jag "råka" komma för fort i en kurva :P Annars gick det ju faktiskt grymt bra, blev själv lite förvånad eftersom det va skit länge sen jag körde sist. Får hoppas att jag klarar uppkörningen den här gången så man kan ta den där jävla lappen någongång, men datumet förbir hemligt (förutom typ alla i min klass som redan vet) :P Efter körningen så började jag och mamma fixa baksidan, planterade blommor, ställde upp bordet och så, så nu madde kan vi ta våran efterlängtade fika på min baksida :) Sen blev det en promenad med casse och mamma, hämta mackan och körde hem casse..

Nu har jag ätit och duschat och snart ska jag väl upp till casse för att hålla henne sällskap :P Madde och ante kommer nog förbi, vi ska föra innan vi drar oss in till stan för sofies skiva :)


Bjuder på den här söta bilden på mig och syrran :)


Kommentarer
Phillipfiona

Wicked site. Keep up the excellent and creative work.



Blogg: http://phillipfiona.blog13.com
2011-02-27 @ 12:50:12




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback