Övertrött...

Sov ca 1 timma inatt för jag hade en liten man brevid mig som aldrig kan ligga still. Visst har jag varit med om folk som sparkas och så i sömnen men han är extrem, han sparka mig i magen och försökte typ få mig att ramla ur sängen (även fast jag sover mot väggen), slog mig lite, snarka lite, prata lite, vände och vred på sig. Fy fan, idag har jag haft en håltimma på typ 4 timmar men jag, linn och rasmus va så duktiga att vi plugga projek i en timma (Y) sen en lektion till och sen vart det hemgång. Tog en fika med linn och pluggade lite (ytterst lite) men jag är för trött för att kunna tänka..

Sen va ju jag så snäll att jag gav mamma min dator igår så fick jag en ny av pappa, men problemet va ju bara att mamma inte ville ha mina grejer på sin data och jag hade för mycket grejer och usb-minnet hade inte så mycket plats så fick ta in den i en dator, vidare till nästa, ta bort, tillbaka till första datorn osv.. Sen när jag äntligen va klart va ju bara det lilla problemet att alla mina dokument som jag någonsin skrivit på den där datorn (ungefär 2års tid) försvann!!! Jag råka ta bort skiten för jag trodde att dom låg på usb-minnet och sen tömde jag ju självklart papperskorgen!! Blir så jävla lack, men men vafan ska man göra? Blir bara väldigt ledsen över att de är borta men finns inte så mycket att göra åt saken nu, får skriva nytt :P haha.. Som om det skulle hända?!

Nej nu ska jag slita mig från datorn och träffa tilda en snabbis sen ska jag nog knoppa :) Börjar ifs 12.40 imorg så kan ju sova ut ;) en lektion sen är det hemgång igen ;) haha...

Over and out!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback