Nu är det fredagsmys..

Nu sitter jag och väntar på att linn ska komma in till stan och fika med mig innan hon drar till lille-land :) Sen ska jag och casse äta en god middag och kanske kanske om jag mår lite bättre träna lite.. Idag började jag klockan 11 och hade matte i en timma och nu är helgen här :D Imorg ska jag upp tidigt så ska jag och pappa åka och kolla på när lilleman har fotbollsmatch, ska bli kul och se den lilla galningen spela.
Igår klippte jag mig och slinga håret, blev väldigt bra men vill bara att toningen jag har över slingorna ska gå bort lite så man ser dom lite bättre men annars är det fina fisken om jag får säga det själv (Y) Känner att jag bara öser på med ointressant fakta (som vanligt) men that´s my thing, man måste ju bidra med något här i världen även om det bara är det lilla ointressanta eller hur?

Nu ska jag faktiskt vara duktig att göra lite läxor och inlämningar medan jag väntar på linn jag må säga att jag blivit en lite pluggis ;) Nu ringer Linn så nu ska jag glida :)
Ha de bra gott folk och trevlig helg!

Over and out!

Det gäller ju att känslorna ska vara besvarade och att båda ska känna samma sak för varandra annars känns det ju rätt meningslöst eller hur?!

Kommentarer
robin

hoppas det går bra på matchen :) hälsa tony från mig :) och ge mamma en stor kram från mig och dig och casse och grodan :) puss och kram :)



Blogg: http://robinrace.blogg.se/
2009-09-12 @ 01:19:18




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback