Vad gör man inte?!

Kom precis hem från vårdcentralen och fick ungefär lika mycket svar som förra gången, men men vad gör man inte. Det positiva är att jag inte behöver äta mina sömntabletter längre men nackdelen är att jag typ inte kan sova utan dom. Får bara hålla tummarna att det går över någon gång så man kan börja leva :P
Igår va jag, tilda, matte, linn och sofie ute på grisjakt, aka vildsvins jakt. Och va tror ni händer?! Vi ligger och kör på typ 2:an för att vi ska hinna se dom, då kollar jag ut bredvid min dörr (jag satt fram) och så står det ett jävla vildsvin där!! Jag skrek som en kärring så tilda stanna bilen och det va fan tur för sen sprang den framför bilen! Trodde vi skulle dö och direkt efter springer ett rådjur framför bilen och då skriker jag ännu mer. Haha shit höll på att få hjärtinfark fyfan. Fan fattar inte att klockan snart är 11 och jag har varit vaken i 2timmar, det är lov och fredag vad är det för fel på mig?!
Har bästa outfiten tills imorg, folk kommer tycka att jag är så snygg så dom kommer flockas runt mig ;)

Nu ska jag plugga lite körkort,
Later!



Är dom söta eller? :O




Kommentarer
Michaela

Äch du är ju alltid drop dead gorgeous, right? ;)



Haha då skulle du sett när jag, Tilda och Pillan var ute på safarirunda - SHIT vad vildsvin - överallt!



Blogg: http://michaelastappe.blogg.se/
2009-11-02 @ 10:34:28
Tilda

HAHA du är så jävla söt när du blir sådär rädd!(nöffarna är söta nicole! (;, hahah) :D LOVE YOU MY BEST FRIEND!



2009-11-07 @ 15:35:21




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback