Svar på komentar..

Att jag har mig själv att skylla vet jag inte om jag skulle kunna hålla med om, vem ska man egentligen lita på då? Om din bästa kompis säger en sak som hon/han sagt, ska du inte  tro på henne/honom då? Jag bryr mig faktiskt, jag har försökt att få det att inte vara såhär men kan inte undgå att bry mig ändå. Hur vet man vad som är rätt/fel, vem som ljuger eller talar sanning?
Att jag utnyttjar dom som bryr sig förstår jag inte riktigt vad du menar, kan tänka vad det kan innebära men det är inget jag skriver här.

Det finns alltid två sidor av en historia, ena säger en sak andra säger en annan. Det är för att man upplever saker olika, för vi är olika som personer och vi fungerar inte på samma sätt. Det är ett faktum, jag förväntar mig inte att alla ska förstå mig, vill bara att folk ska tänka efter för sig själva innan man dömmer. Att sitta och slösa energi på folk som inte ens frågat om min sida av allt orkar jag inte. Känner att det är ingenting jag har intresse av helt enkelt, alla får tycka vad dom vill, alla har rätt till sin egna åsikt.
Jag tänker inte sitta och få folk att vara på "min sida", gör vad ni vill, tyck vad ni vill. Jag skulle bara att någon skulle förstå mig innan man dömmer.
Och alla som klagar på mig för jag inte vill samma saker som en annan person kan bara lägga ner, ni vet inte vad som ligger bakom, ni vet inte allt som hänt. Ni ser det yttre, ingen annat. Att vara med en person som man inte älskar för att han/hon älskar dig är väl att utnyttja den som bryr sig? Det är inte riktigt min grej och jag tänker inte göra det heller, men jag säger det en sista gång och jag verkligen ber alla att sluta anklaga mig när jag säger vad jag tycker och känner.



Hade halkbana idag vilket va grymt kul!! På fredag smäller det syster ;)

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback