Så sitter man här..

Sliten som ett djur efter en mycket lång dag. Allt började igår när jag kom överens med pappa om att jag skulle följa med honom till Karlstad idag, problemet va att vi skulle åka 8 hemifrån. Jag som alltid får för mig saker fick för mig att jag skulle inte sova något innan vi åkte, utan jag skulle sova i bilen. Så jag va ute och snurra lite med tilda tills jag bestämde mig för att åka hem och dricka kaffe, vid halv 8 kom pappa hit och vi satt och drack lite kaffe sen bar det av. Jag decka ganska fort och casse fota mig men känner att den bilden är för het för att lägga upp här ;) Allt jag kan säga utan att bli för långrandig är att det va en jobbig resa och efter ungefär 3 timmars sömn är jag rätt slut nu, ska sätta mig och plugga lite körkort nu sen ska jag sussa.
Imorg bär det av ut till ön igen,



Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback