...

Jag fattar inte vad jag gör för fel, jag förstår inte varför jag förtjänar det här?! Mår så jävla dåligt och känner mig så jävla ensam just nu. Fyller år om en vecka och är inte ens säker att någon kommer komma ihåg det, visst några finns det men förut va det fler. Det är ett faktum som jag blir påmind om varje dag, men vad ska jag göra? Det är inte direkt som att jag valt det här, ska jag sluta vara ärlig och säga vad jag tycker? Är det bättre om jag låsas som ingenting och går och döljer allt? Ursh, jag brukar inte erkänna när jag mår dåligt och jag brukar inte gråta framför folk men jag mår dåligt och idag grät jag inte i min ensamhet.

Ja, det kanske är töntigt att skriva i sin blogg hur dåligt man mår men på något sätt får jag ur mig saker när jag skriver. Det är inte lika jobbigt som att prata med folk. Vill bara från tumba nu, orkar inte mer helt ärligt...


Kommentarer
Mikaela

Jag e sämst på höra av mig har mejlat fick inget svar, hänt lite saker här har därför inte varit på bästa humöret fick en data av pappa är glad över det iaf. Har inte glömt din födelsedag tänkt på den länge hoppas du får världens bästa födelsedag det önskar jag dig äntligen 18 och fin middag på mcdonalds hoppas jag:) Jag saknar dig, hoppas att du har det underbart ibland kommer nederlag men livet går vidare fokusera på det bra du har i livet, vet att du har massor. Även om allt känns skit ibland har du alltid lyckats ta dig ur det du är en stark människa älskling, du klarar av allt. DU ÄR 1000 GÅNGER BÄTTRE ÄN VAD DU TROR. Jag älskar dig ha det så kul på mcdonalds nu:D



2009-10-10 @ 22:35:14
Cassandra

Vi ska PARTA på fredag, tyvärr du slipper inte undan. Bara med riktiga vänner ;) så planera fan inget annat nu, för då blir jag arg :P

ÄLSKAR DIG! <3



Blogg: http://cassandralt.blogg.se/
2009-10-12 @ 01:04:26
Mårten Gås

du har i princip valt det här själv..

kanske borde tänka lite mer innan du anklagar folk, eller utnyttjar folk som verkligen bryr sig!



2009-10-12 @ 06:28:47
Y

Mårten Gås- Stå för vem du är! Annars behöver du inte skriva kommentarer!



Blogg: http://idomything.blogg.se/
2009-10-12 @ 20:09:20
Michaela

Jag kommer komma ihåg din födelsedag :D hihi



Blogg: http://michaelastappe.blogg.se/
2009-10-13 @ 13:16:54
Nicole

Hihi bra där mickis (Y);)



Blogg: http://collboll.blogg.se/
2009-10-13 @ 17:42:06




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback