Here I go again

Nu är det äckliga pyskologi provet avklarat, fatta inte ens vad hon ville att jag skulle svara :S Aja, det får gå som det går helt enkelt. Snart ska jag vandra till ica med linn och sofie och sen ska vi kolla Greys hos mig, mys mys :)

På fredag blir det utgång, vet inte vart vi ska gå min syster vägrar avslöja det för mig så får hoppas på det bästa liksom :P tror det blir jag, casse, lilli, ylva, jonni och jimmy roliga ligan liksom (Y) Och lilli sa till mig igår att vi skulle exprimentera med shotar i helgen för jag har kommit fram till att jag inte ska dricka tequila, blir lite konstig i huvudet av kan man säga. Så om jag blir full som en kastrull så är det än en gång lillis fel ;) Haha, ja nu hade jag inte så mycket mer att skriva, hmm, kommer vara fullt hus här på lördag hur ska jag stå ut? :O;)



Självkär ;)


Kommentarer
Michaela

Gullunge! Då slipper du sno mitt legg nu i framtiden då ;) <3



Blogg: http://michaelastappe.blogg.se/
2009-10-14 @ 21:55:58
Cassandra

Inte för många shotar bara! ;)



Blogg: http://cassandralt.blogg.se/
2009-10-15 @ 01:54:31




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback