Uppdatering..

Igår blev den en kort dag, sen blev det fika och pluggande med zirath och linn :) Sen kom danne över med mindra så då lekte jag satan med henne, jag blev till och med förste blöjbytare, den ni ;)
Sen blev det en hemma kväll med mamma och hennes kompis, sluta med att vi satt och grogga lite. Zirath va så rädd efter att ha sett Paranormal Activity så jag va snäll och lät han sova här.. Så det blev fredagsmys på högsta nivå och imorse vakna jag tidigare än tuppen men lyckades somna om när han hade åkt till sin match :)

Nu har jag och casse precis lagat mat, blev fisk, potatismos och egna vitlöksbröd, Mums :) Blev mätt på engång men gott va det. Danne gjorde sin egna mat för han är så töntig när det gäller mat men det blev en liten mysig "familjemiddag". Just nu väntar jag på att anna ska vakna till liv så ska vi bestämma vad vi ska hitta på ikväll :)


Kommentarer
zirath

skit snack..



2009-11-14 @ 18:17:10
Nicole

haha eller? :P vem skaka av rädsla? :P



Blogg: http://collboll.blogg.se/
2009-11-14 @ 19:12:27
zirath

inte jag iaf! :)



2009-11-15 @ 13:19:24




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback