Sömnlös natt...

Kom hem för en liten stund sen, jag och casse körde hem liam till Östhammar sen stanna vi på middag och lite kaffe :) Dom bor ju mitt ute i ingenstans så när vi va på väg ut på den lilla grusvägen vad tror ni jag ser?! TVÅ JÄVLA VILDSVIN!!! Igen, haha.. Dom börjar förfölja mig tror jag :O
Just nu väntar jag på att casse ska va klar i duschen så jag kan smörja in mig, danne sitter som en tönt med sitt korsord, men han är väl alltid lika töntig vad han än gör?!

Helgen va rätt skoj om man bortser från vissas beteende, fattar inte hur någon kan vara så hjärndöd att man kommer typ ett år efter och förväntar sig glada miner?! Jag säger bara pass på dig, du hade din chans och jag tänker absolut inte anpassa mig efter dina behov. Så jag kan vara din kompis inget mer, har insett att du inte rätt person för något annat.


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback