Jag fantiserar om att trycka upp något i Dannes näsborre när han sover..

Har precis kommit hem, jag och casse ville hitta på något så vi åkte till Danne och lekte lite med Mindra. Jag skrämde ungen ifs lite men det va en dålig "robot" hon kan fan inte ens gå.. Sen åkte vi och hämta Ylva från jobbet och vänta på Lilli. Efter det gled vi till donken för jag och tjockisen Ylva va hungriga på fett.. Till slut satt jag, Casse och Ylva på en parkering i Tullinge och undrade vafan vi skulle göra.. Vips från ingenstans hände något magiskt, telefonen ringde och det va Håkansson, vi hade äntligen hittat oss en vän. Efter vårat möte med Håkan lämnade Ylva oss.. Till slut hamna vi hos Soffe och spela buzz sen va kvällen slut..
Mötte ifs upp pappa på Statiol och provkörde Casses nya kärra men det är en annan historia som jag bjuder på en annan dag gott folk.

Tänkte dock dela med mig av lite fina bilder så ni kan sitta och fantisera om hur det skulle vara att vara min vän,
So long!

   

Kommentarer
soffe

nån är ego kär ;) hahaha



Blogg: http://soffesays.blogg.se/
2009-11-07 @ 19:06:05
y

och en annan är såååå heeeet! ;)



Blogg: http://idomything.blogg.se/
2009-11-07 @ 19:21:22




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback