Imorg är det fredag (Y)

Självklart försov jag min i morse, vakna 20 min innan jag skulle gå, linn och gulsah hade också försovit sig så det va inte bara jag ;)

Skönt att det är fredag imorg, är så sönder stressad efter den här veckan. Har pluggat varje dag och måste plugga hela helg och samma sak nästa vecka. Blä ska bli skönt att gå ut på apu snart, slippa med stresset för en gångsskull.. Idag satt jag kvar i skolan från 12 till 14.20 för jag skulle göra en kompliteringsgrej med kerran så va något uttråkad. Efter skolan åkte jag till danne för jag tänkte leka med mindra men självklart hade hon somnat precis när jag kom :P Så då fick jag pannkisar MUMS :D

Casse va snäll som hämtade mig vid bussen så jag slapp gå hela den där vägen hem till danne :P
Nu ska man väl ta tag i pluggandet innan klockan blir för mycket som vanligt..


Show me that you want it..

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback