Happy day bre..

Imorse kunde man ju klivit upp lite tidigare, fick springa till bussjävleln för att hinna.. Sen när jag kom till skolan efter att ha krigat fick jag reda på att vi inte hade någon psykologi så jag hjälpte linn med hennes tal och sen åkte jag och mamma till södertälje.. Sen åkte jag tillbaka till skolan och hade mitt nationella och det gick fan bättre än jag hade trott. Jag är ändå glad över hur det blev idag för jag kunde direkt säga vad det va som va fel och jag förstod honom helt och hållet. Det är bara att ta nya tag, ramlar man av hästen ska man bara upp igen!

Just nu tycker jag synd om mig själv för jag har ont i magen och klockan är jätte "mycket" :( Imorg ska jag träffa sötnosen mindra och ska försöka tvinga casse att hämta mig efter skolan (A)
Nej ska väl försöka sova, det känns väl bäst liksom, eller?



The one that wins will be the one that hits the hardest


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback