Godnatt

Nu har jag äntligen gjort klart min svenska, har nationella muntligt imorg. Hoppas det går bra.. Jag ska prata om ensamhet så jag hoppas på att mitt budskap når fram. Jobbintervjun idag gick väl bra, han va fett skön men vi får väl se vad som händer, lite skumma frågor hade han att fråga mig och casse men men svara iaf ärligt på allt (Y)
Vet inte vad jag ska göra eller vad jag ska säga. Alla gammla känslor kommer tillbaka och vad fan ska man ta vägen när man är förvirrad? Är det jag som gör fel varje gång? Kan inte bara någon säga åt mig vad jag ska göra så jag slipper fatta fel beslut och sedan ångra mig? Snälla?! Hur vet man vad som är äkta och vad som egentligen bara är ett spel, vem som är ärlig och vem som ljuger? Jag blir så trött på att behöva tänka på det här, det snurrar i huvudet och jag har ingen aning om vad jag ska göra. Förhoppningsvis så löser det sig med tiden och förhoppningsvis ganska snart, vill inte vänta på det omöjliga..


Kommentarer
johan

det är bara du som till 100% kan veta svaret på dina tankar, folk kan påverka men dom som verkligen bryr sig låter dig ta ett beslut själv



2009-11-12 @ 16:45:55




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback