"Frisk"

Nu har jag ätit en god frukost med mamma och cassandra :) Va meningen att jag skulle jobba hemma för jag inte känner mig riktigt frisk men nu är det något fel så kommer inte in på hemsidan :( Ska nog sätta mig och plugga lite psykologi så man slipper stressa över det sen.
Dricker första kaffet på typ en vecka, och fyfan va gott!! Ska ta mig en cigg och sen sätta igång med pluggandet.


Btw, såg Paranormal Activity ocg va fett taggad på att den skulle vara läskig, men DEN SÖG!!!!!! fyfan vilken rutten film, fattar inte hur någon kan bli rädd för den? :S Hoppa till en gång och då va det 2min kvar på filmen, mindre lyckat. Man kunde ju lista ut hela filmen också, men den får 0 av 5 toast.

Over and out


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback