Fan va jag har skrattat idag

Efter nationella tog jag mig en promenad ner till tullinge och runt halv 2 åkte jag och casse till årsta och lämna in min mobil. Jag klagade typ på allt så jag tyckte lite synd om killen som jobbade där :P Sen gick vi och kolla på tv till pappa eftersom han ska ha tv i varje rum, sen bar det av till västberga för att möta pappa. Jag jaga hans bil haha casse du fattar ;)

"Det var en älg på tomten, en älgkalv, fast den va stor. Det va någon blandning"
Servitören kommer ut med maten:
-Entrecot?
-Om jag är kåt?

Hahaha, pappa är skit rolig ibland, som dom säger på Mc Donalds "Livet har sina goda stunder"
Nej nu är jag jätte övertrött med tanke på att jag fick upp bilder på casse i huvudet när hon stod och sjöng i bakgrunden, haha.. Jag tror nog ingen fattar vad jag snackar om :P

På lördag blir det utgång för Linn, a.ka. Dubble D fyller 18år! :D Nu ska jag ut och möta zirath.


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback