Vad gör man inte?

Så helgen är nu över och jag måste säga att jag verkligen hatar måndagar! Det är fan värsta dagen på veckan och vet inte hur jag ska palla 4 dagar till innan det är helg igen. Idag va det prov, kunde gått bättre men jag hoppas på det bästa, onsadag matte prov. Onsdag morgon kommer jag för första gången be till gud :P Har så mycket att göra den här veckan så det är sjuk!!!!!! Men men ska inte klaga, ska försöka att inte dränka mig själv i allt skolarbete och försöka andas, iaf lite. Måste bara säga att lördagen va riktigt lyckad, hade svin kul tills alla blev sega. :P

På fredag ska vi hem till mickan och säga hej då, ursch kommer bli skit jobbigt känner jag redan nu. Men ska inte sitta här och deppa ner mig, inte på en måndag. Men det suger!

Over and out!

Du fick mig att inse vad jag verkligen ville...

Kommentarer
DIN HEMLIGA BEUNDRARE

Du klarar allt om du bara vill alskling, tanker pa dig. Hoppas du har det bast, kom snart och halsa pa sa snart som mojligt:) Precis i detta ogonblick fick jag leveransrapport till dig det var odet. JAG ALSKAR DIG COLLBOLL. Halsa hem<3



Blogg: http://atcypern.blogg.se/
2009-03-16 @ 14:16:35




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback