Måndag

Måndagen börjar lida mot sitt slut, igår åkte jag  hem till linn och bakade en suveränt god kladdkaka (jag råka dock tappa ut hela över bänken), vid 11 tiden bestämde vi oss för att ta sista ciggen och sen gå och lägga oss. Vi står ute och chillar degen och när vi ska gå in inser vi att koden inte funkar, man behöver nyckel, nyckeln som låg i lägenheten, tillsammans med telefonerna. Så det va bara och stå och vänta på att martin skulle komma hem, kom i säng runt kvart över 12.

Idag har dagen varit seg, sen hade jag läkarbesök och måste åka och rönka foten för att se om det är några inre skador på skelettet. Det va ju dock inte lika nice. Men men, imorg är det ekonomi prov så ska väl sätta mig med böckerna nu.

Over and out!



Mycket kärlek till dig sis <3

Kommentarer
Sandra

Hej kusin! Visste inte att du hade en blogg. ^^ hoppas allt är bra. Kram :) <3



Blogg: http://piillerill.blogg.se/
2009-03-30 @ 17:34:08




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback