Otrogna svin

I natt hade jag världens sjukaste dröm, jag skulle hem till min pojkvän (vet inte vem han va, han va aldrig med i drömmen) då hittade jag min syster, madde och linn i hans säng. Jag hoppade på casse och började slå henne så kom madde och spelade iskall, sen linn, så det sluta med att jag slog sönder dom allihopa :P sen vakna jag och va skit arg och då insåg jag att det bara vara en dröm :P haha så kan det gå ibland, kan inte ens hitta en kille som kan vara trogen mot mig i en dröm. Tror att mina chanser på att hitta en kille är väldigt stora nu (A)

Cassandra det här är bara till dig: DU ÄR FUL! :D

Snart ska jag gå och göra i ordning mig och sen ska jag glida hem till zirath och föra sen får vi väl se vart kvällen tar en. Imorg ska jag hem till helena eftersom hon fyllde 18 igår, grattis grattis :) Nu måste jag göra i ordning mig.

Over and out!

Killen med dom blåa ögonen...

Kommentarer
C

Du också ;)



2009-03-20 @ 19:15:42




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback